Sunday 28 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Tahun nie aku,semua family aku balik raya awal-awal lagi...Tahun nie jugak, my parent tak sediakan apa-apa lagi persiapan untuk menyambut hari raya, so aku, kakak, abang dan adik-adiklah yang sibuk menyiapkan persiapan hari raya untuk rumah kami.....Tahun  nie juga bertambahlah 2 anggota keluarga aku dengan kehadiran baby baru, sorang girl bernama Asma Najwa dan sorang lagi baby boy bernama Nurhan Haras. Now aku pon sibuk giler sebab maybe raya 1st nie nak buat akikah dan bercukur untuk dua orang baby nie......Family aku masak sendiri sebab semua katering tak nak untuk raya 1st da....Sebelum terlupa, kepada member semua, silalah bertandang ke rumah aku hari raya 1st nanti,blogger-blogger kalo nak mai pon boleh....kla,da melalut panjang da aku nie...Aku sebenarnya nak mengucapkan

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN"

kepada semua yang mengenali diri ini , andai tersalah kata and tersalah laku ampun dan maaf  dipinta...Kla, itu ajer kot buar sementara nie aku dapat tulis...Enjoy hari raya yang akan tiba ok!!!

No comments:

Post a Comment