Wednesday 31 August 2011

First Day raya

Raya pertama memang sangat penat...Korang tahu kenape?? Sebab hari raya pertama family aku ada buat akikah dan majlis bercukur keluarga baru aku.... name ahli keluarga aku yang baru ialah Asma Najwa dan Nurhan Harras...Di pagi raya semua melaram dengan baju melayu baru, tahun nie 1st time pakai cap kedai ajer sebab malas nak tempah katanya mama aku....Lagipon takut tragedi baju melayu tak siap berlaku lagi....(serik dah,wat mahal-mahal last-last tak siap). Lepas ajer sembahyang hari raya sempat la kitaorang posing kejap...Lepas tuh saudara mara datang tak henti sampai malam....Memang wat aku and family penat gile...Tapi kitorang puas hati,semua lauk yang di buat habis selain dapat berjumpa saudara-mara...OK,tu jer hari nie

No comments:

Post a Comment