Wednesday 17 August 2011

Jadual di bulan Puasa


Haaaaa,da setengah bualan dah kita berpuasa kan....Jadual aku di bulan puasa nie memang totally sama ajer untuk 2 minggu nie...Tapi papepun aku happy jer dengan jadual harian aku nie....Aku rasa korang semua pon lebey kurang je kan jadual ngan aku kan-kan?? Nak taw jadual aku ape,tengok nie:
                        
 5:30 : Baru bangun dan sahur kejap ( minum air dan biskut ajer da)
 5:45 : Sambung tdo jappp
 6:40 : Bangun mandi and sembahyang subuh
 7:20 : Gerak  train pegi keja
 8:00-5:00 : bekerja dengan bersungguh-sungguh( hahahaha)
 5:00-7:00 : OT tak pon pegi bazar ramadhan...kalo OT sampai kul 9mlm( biasenya OT jer)      
 9:30         : sampai umah dan lepak2 update blog
 11:00       : baru rajin pegi mandi
 11:30        : main dota tak pon rileks2 jer
   1:30        : masa wajib untuk tido jika xsembang ngan member baik aku

1 comment: