Saturday 22 October 2011

Wahhhhhh, dah bersarang dah blog aku yang nihhhh....ISK,ISK!!!
Now aku duk sibuk ajer dengan praktikal aku nihhhh...Berita terbaru, lecturer aku nak mai lawat aku pada 8 November  2011...That D-Day for aku lor(takut jugak nihhh)....Baru-baru ni, aku pun duk sibuk menjaga anak saudara aku yang tersayang iaitu Asma Najwa yang telah kena serangan lelah and virus....RM200 jugak la habis kakak aku pergi klinik for Wawa nie...Sian gak aku tengok mase dier sakit, nak suruh orang dukung ajer....Tapi alhamdulillah, now dier dah sihat dan buas dah now...So malam nie aku tak der nak buat apa-apa just layan lagu faveret aku yang nie jela kat my darling....Korang tahu ape?? PC aku da, 2 bulan abang dan adik aku pinjam, now dier kembali kat aku...JOm dengar lagu nie,syokkkkkk!!!




No comments:

Post a Comment