Thursday 6 October 2011

Open House Bulan Syawal


Bulan syawal dah habis so takde da makan free pada hujung minggu nihhhh....Aiyarkkkk,abis la duit pasni,hahahah....Aku sangat berterima kasih kepada member-member yang ada membuat undangan open house pada bulan Syawal yang lepas yang tidak henti-henti....Tapi aku mintak maaf banyak-banyak kalo ada undangan yang tidak dapat aku hadiri disebabkan ada hal lain lain....Papepun, aku sangat hepi sebab dapat makan free setiap hujung minggu,heeeeeeeeeeee.....

Tahun nie aku banyak juga beraya dengan member-member Unikl, Convex Malaysia dan Cousin-cousin...Ada pelbagai ragam dan kenangan terhasil sempena open house nie...Bak kata Yuna dalam gambar ada lagu....Aku tak nak tulis panjang-panjang, aku share dengan korang semua antara Open House yang aku hadiri....


No comments:

Post a Comment