Monday 13 June 2011

Rupenya technical math 2 senang jer rupenya....


Now aku kena ambik short sem gara-gara aku punya college nak tutup da subjek nie...Pelajar-pelajer yang baru masuk pon da xambk da subjek nie...aku dengan rasa berat hati terpaksa la ambik subjekkk nie disebabkan mendapat nasihat daripada kakak dari bahagian akademik....kalo x, sure aku xdapat degreee la bebbbb.....mane ko nak xdapat degree ke apee....Sia-sia aku duk kl selama 3 tahun kalo xdapat degree beb...Part time aku pon terpaksa la rehat kejap, ikutkan aku xnak jer pegi short course nie,tp demi degree aku pegi gakkkkk...

Mggu pertama memang stress giler la gara-gara kuiz and test setiap 2 hariiii....Da la madam yang ajar kitorang macam cius jer,tp she ok....Tp sempat la wat aku demam sebab xckup tido...Tapi aku syukur la sebab aku dapat markah yang ok....Mggu kedua lak mamang besttttttt..... nak taw knape??? sebab lecturer kita orang busy so yang gantinya sorang miss...hahahhaaha... Tp saynag aku xtaw name dier ape sebab aku masok kelas lambat td...isk3x,rugi laaa p lambat td....so minggu nie baru best miss ajarrrrrr,miss yang cunnnn lahhhh...hahahhahahaha....Arini terlebey ag dier ajar tp ktorg xkisah sebab miss punya pasaiiiiiiiiii....klaaaa,that all for now k



2 comments:

  1. yezza.,technical math mmg kacang goreng.,
    btw, ko blaja kt mane ek?

    ReplyDelete
  2. akak kalau bab subjek math ni mmg tak suka la.walau yg ajar tu hensem pun.hehe

    ReplyDelete