Sunday 12 June 2011

Being a blogger Boy


Wahhhhh,bangun pagi sekarang buka blog, tengah hari blog, malam pon blog....Memang giler-giler la ktorang buat blog sekarang nih...Nie semua gara-gara member aku a.k.a owner  tubelawak yang ajak aku dan member aku berblogging nih....Sekarang virus blog telah 45% melanda rumah kita orang nihhhh....Ini kes berat nihhhh,aku xnak jadi macam dier yang tdo mlm pon xtentuuuu...tapi papepon tq buat member ku yang memberi perangsang dan pendapat dalam membuat blog nie....akhirnya blog aku dah da ok la kot, tp kena touch up lagi pasnie. Aku dan member aku pon dah meracuni member aku yang dah lame xaktif buat blog supaya aktif kembali...kahkaha...Pic atas tu cukup menerangkan ape yang aku dau buat tiap2 hari dengan blog aku...Kla, jom kita berblogging untuk kepuasan diri kkk...jommmmmm!!!

No comments:

Post a Comment