Monday 20 August 2012

Hari Raya 2012



Dah lama dah rasanya aku tak post yang baru kat blog nie....Kali nie aku nak share dengan korang suasana hari raya family aku kat Kota Bharu,Kelantan...Hari raya nie memang meriahlah dalam family aku,macam-macam kitaorang buat makanan dan semuanya handmake macam satay,nasi minyak,nasi impit dan macam-macam lagilah...Tapi sadnya biskut jer tak sempat buat sgt sebab semua kakak and adik-adik balik lewat,tak cukup masa aku nk buat...Tapi papepun sambutan tetap meriah...Aku harap hari raya korang semua pon samalah k...Aku nak pesan buat korang, jangan lupa makan banyak-banyak masa raya k...Aku share beberapa pic sempena hari raya nie...
 My Bro family

My dad,mama n nenek


 My family at Raya 1

 Pic family beramai-ramai pada raya ketiga

 Mak sedara family yang datang beraya

  Di rumah mak sedara
 Di rumah pak sedara sebelah my dad yg umo 89 tahun...


My dad n mama dengan cucu

No comments:

Post a Comment